ایرلاین های ارزان قیمت

تصویر پیدا نشد

خرید بلیط ارزان برای همه مسافران اولویت دارد به طوریکه می‌توان گفت تقریبا همه دنبال خرید بلیط با ارزان ترین قیمت ممکن هستند. اما شاید همه، راه‌های خرید بلیط ارزان هواپیما را ندانند و معمولا سراغ متداول‌ترین راه‌های خرید بلیط هواپیما از جمله خرید بلیط چارتر یا بلیط لحظه آخری بروند. اما خوب است بدانید که این راه‌ها تنها راه خرید بلیط ارزان قیمت نیست و اگر کمی بیشتر جستجو کنید راهی ساده‌تر پیدا می‌کنید که بلیط ارزان‌قیمتی کاملا متناسب با نیاز شما را فراهم کند؛ بلیطی که در آن برای هزینه‌های اضافه پولی پرداخت نمی‌کنید و تنها حداقل هزینه سفر را می‌پردازید.

برخی شرکت‌های هواپیمایی با آگاهی به درخواست مشتریان و تمایل خرید بلیط ارزان هواپیما، شرایطی فراهم کرده‌اند تا مسافران به‌راحتی به بلیط‌های ارزان هواپیما دسترسی داشته باشند. به این شرکت‌ها، ایرلاین‌های ارزان قیمت می‌گویند. ایرلاین های ارزان قیمت (Low Cost Airlines) همان طور که از نامشان مشخص است پروازهای ارزان قیمت را به مسافران عرضه می‌کنند. این ایرلاین‌ها اغلب مورد استقبال کسانی قرار می‌گیرد که خواهان بلیط هواپیما ارزان و سفر ارزان هستند.

اما درست است که این پروازها به نسبت سایر پروازها ارزان‌تر هستند، اما این دلیل نمی‌شود که کیفیت پایینی داشته باشند. این ایرلاین‌ها معمولا خدماتی همچون وعده غذایی ندارند و میزان بار مجاز آنها کمتر است؛ به همین میزان هم بلیط ارزان‌تری به مشتریان ارائه می‌دهند.

در بلیط‌هایی که این ایرلاین‌ها ارائه می‌دهند معمولا خبری از بلیط‌های فرست کلاس لوکس و حتی بیزنس کلاس مجهز نیست؛ تنها گاهی تفاوت در صندلی‌ها و یا میزان بار مجاز است و بر همین اساس محدوده قیمت کمی تغییر می‌کند ولی همچنان در رنج بلیط ارزان می‌ماند.

ایرلاین های ارزان قیمت در تمام دنیا وجود دارند و در هر جایی نیز طرفداران خود را دارند؛ از اروپا و آمریکا گرفته تا آسیا و خاورمیانه. تقریبا در همه جای دنیا هم این ایرلاین‌ها پرطرفدارند. فلای تودی نیز امکان خرید بلیط ایرلاین های ارزان قیمت را برای مشتریان خود فراهم کرده است. شما می‌توانید بلیط هواپیما برای سفر خود را از ایرلاین های ارزان قیمت تهیه کنید و سایر خدمات اضافی را در صورت نیاز، جداگانه خریداری کنید.