اینترآذ لایف| سفر به قاره هشتم جهان؛ جایی میان انبوه درختان

تصویر پیدا نشد

تقریبا همه ما مجموعه انیمیشن‌های ماداگاسکار را دیده‌ایم. جزیره‌ای خوش آب و هوا، پر از انواع جانوران و ساحلی بکر و درختانی سرسبز. اما آیا تا به حال پیش خودمان فکر کرده‌ایم ماداگاسکار کجاست؟ می‌توان به ماداگاسکار سفر کرد؟

تقریبا همه ما مجموعه انیمیشن‌های ماداگاسکار را دیده‌ایم. جزیره‌ای خوش آب و هوا، پر از انواع جانوران و ساحلی بکر و درختانی سرسبز. اما آیا تا به حال پیش خودمان فکر کرده‌ایم ماداگاسکار کجاست؟ می‌توان به ماداگاسکار سفر کرد؟

قاره هشتم جهان

ماداگاسکار در جنوب شرقی قاره آفریقا در اقیانوس هند واقع شده است و زیستگاه هزاران گونه گیاهی و جانوری است که در هیچ جای دیگر دنیا یافت نمی شوند. تنوع طبیعی فوق العاده این سرزمین باعث شده که نام این جزیره را “قاره هشتم” بگذارند. تکریم نیاکان و سنت ها در فرهنگ، معماری، هنر و رفتار اجتماعی مردم این کشور گسترش یافته است.

شرایط مسافرت به ماداگاسکار

بهترین زمان سفر به این شهر آوریل تا ماه نوامبر است زیرا وضعیت آب و هوایی مطلوبی دارد. البته یادتان باشد بهترین قهوه‌ها را نیز می‌توانید در ماداگاسکار نوش جان کنید.

بد نیست بدانید که برای سفر به ماداگاسکار ابتدا نیاز به سفر از تهران به ژوهانسبورگ دارید که هزینه پرواز برای هر نفر از 16 میلیون تومان شروع و تا 32 میلیون تومان ادامه دارد. هزینه پرواز از ژوهانسبورگ به آنتاناناریوو در فصل‌های خلوت حدود 1000 تا 1200 دلار و در زمان‌هایی که اوج سفر گردشگران است به حدود 2000 دلار می‌رسد.

هزینه هفت شب اقامت در یک هتل سه ستاره در این جزیره حدود 10 میلیون تومان و هزینه اقامت یک هتل 5 ستاره حدود 65 میلیون تومان است. پس قبل از تصمیم به سفر به ماداگاسکار همه هزینه‌های این سفر را به دقت زیر نظر بگیرید.

هزینه غذا و نوشیدنی و میان وعده را حدود 280 دلار و هزینه رفت و آمد برای هفت روز حدود 60 تا 100 دلار در بیشترین حالت در نظر بگیرید.

با توجه به این موضوع که در ماداگاسکار متکدیان و کیف‌قاپ‌های زیادی وجود دارند به شما توصیه می‌کنیم از سفر انفرادی خودداری کرده و با تورهای مسافرتی به ماداگاسکار سفر کنید. دقت هم داشته باشید که اختلاف سطح رفاهی محل‌های اقامتی در آن جزیره بسیار متفاوت است و گول قیمت‌های نازل مراکز اقامتی را نخورید و از کسی که قبلا به ماداگاسکار سفر کرده مشورت بگیرید.

کجا برویم؟

بهترین مکان‌های دیدنی که می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم، این‌هاست؛ قصر ملکه آنتاناناریوو، آمبوهیمانگا در ماداگاسکار، باغ گیاه‌شناسی و جانور شناسی تسیمبازازا، دریاچه آنوسی آنتاناناریوو، بنای یادبود آوکس مورتس، دهکده ایفاتی در جزیره ماداگاسکار، منطقه حفاظت‌شده تسینگی دِ بماراها، جزیره ایل سنت ماری، پارک ملی ایسالو در جزیره ماداگاسکار و پارک ملی رانومافانا.