ایسلند، مقصدی برای مسافران غیرمعمول

تصویر پیدا نشد

از اواسط ژوئن تا اوت، نوامبر تا مارس بهترین زمان برای سفر به ایسلند است.
به گزارش سلام نو، ایسلند یکی از سورئال‌ترین و باشکوه‌ترین کشورهای جهان در میان محبوب‌ترین مقاصد سفر است. در نزدیکی دایره قطب شمال، مناظر شگفت انگیز و نفس‌گیر و پدیده‌های طبیعی عجیب و غریب را ارائه می‌دهد. تابستان بهترین زمان برای بازدید از این کشور زیبا است، به دلیل دمای معتدل و فعالیت‌های فراوان از پیاده‌روی در آبدره‌ها تا بازی گلف در نیمه‌شب. با این حال، زمستان نیز زمان بدی برای بازدید از این کشور دیدنی پوشیده از برف نیست.

بهترین زمان برای سفر به ایسلند

از اواسط ژوئن تا اوت، نوامبر تا مارس بهترین زمان برای سفر به ایسلند است.

تابستان‌ها از ژوئن تا آگوست بهترین زمان برای سفر به ایسلند است، زیرا هوای گرم و مطبوع و خورشید فوق‌العاده زیبا و نیمه‌شبی رؤیایی دارد. این در واقع یک زمان تماشایی است، با دمای دلپذیر و ساعات طولانی نور روز که شما را قادر می‌سازد تا آنجا که می‌توانید ببینید.

با وجود آب و هوای غیر قابل پیش بینی، ایسلند دارای چهار فصل مجزا است. کشور مناظر اسرارآمیز و مناظر حیرت‌انگیز تصویری تا حدی نادرست از مقصدی دائما یخبندان دارد. در واقع، آب و هوای بسیار ملایم‌تری را تجربه می‌کنید، بدون تغییر شدید بین دمای تابستان و زمستان. ایسلند در بالای یکی از بسیاری از نقاط داغ زمین قرار دارد که به دلیل آن، این کشور دارای فعالیت‌های گرمایی خارق‌العاده‌ای است. دارای چشمه‌های آب گرم، حوضچه‌های گلی، آبفشان‌ها و آتشفشان‌های فراوان است. اگر به دنبال ترکیبی از آب و هوای نسبتا خوب و شلوغی کمتر هستید، می‌توانید اوایل بهار یا اواخر پاییز را در نظر بگیرید. تاریکی تضمین شده و شب‌های سرد و صاف در طول زمستان، ایسلند را به مکانی ایده آل برای دیدن شفق قطبی تبدیل کرده است. بهترین زمان برای گرفتن شفق شمالی از اواخر سپتامبر تا اواخر مارس است. این زمانی است که بیشتر جشنواره‌های موسیقی و هنر در ریکیاویک برگزار می‌شود.