بازدید رئیس سازمان هواپیمایی از آشیانه هواپیمایی آتا

بازدید رئیس سازمان هواپیمایی از آشیانه هواپیمایی آتا

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، از بخش‌های مختلف آشیانه شهریار بازدید و از نزدیک در جریان روند توسعه، توانمندی‌ها و پتانسیل متخصصان نگه داری و تعمیرات قرار گرفت.

به گزارش بازار، محمد محمدی‌بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در حاشیه این بازدید گفت: امروز با درایت نیروی انسانی متخصص در بدنه صنعت هوانوردی، شاهد اتفاقات مبارک و مهمی در این صنعت هستیم و با تعامل و همکاری صورت گرفته با شرکت های دانش بنیان، روز به روز به سمت پیشرفت و خودکفایی بیشتر در حال حرکت هستیم. بازدید رئیس سازمان هواپیمایی از آشیانه هواپیمایی آتا در تبریز

رئیس سازمان هواپیمایی در بخش دیگری از سخنان خود به توانایی کشور در تولید هواپیما اشاره کرده و افزود: امروز با جرات می‌توانیم بگوییم جوانان متخصص این کشور توانایی ساخت هواپیما را دارند و اخیرا یک گروه متخصص هوانوردی خارجی در بازدید از کارگاه های ساخت هواپیما در کشور از امکانات و فناوری این دانش در کشور تمجید کرده و شگفت زده شدند.

در ادامه سهیل قیاسی مدیرعامل این شرکت هواپیمایی گفت: آشیانه شهریار یکی از برترین آشیانه‌های تعمیراتی در کشور بوده و توانایی انجام اقدامات مهم ازجمله چک های تخصصی بر روی تایپ های مختلف هواپیماها به دست توانمند متخصصین داخلی را دارد.
مدیرعامل هواپیمایی آتا همچنین از برنامه جدید این شرکت برای افزایش ناوگان حمل ونقل هوایی خبرداد و افزود:با اضافه کردن چند فروند هواپیمای جدید در ماههای آینده شاهد افزایش کمی و کیفی خدمات پروازی خواهیم بود.

وی افزود: در صورت حمایت از بخش خصوصی در صنعت هوانوردی، توان رقابت با شرکت‌های هواپیمایی موفق در منطقه و آسیا را خواهیم داشت.

در ادامه محمدرضا زنوزی مطلق مالک این شرکت هواپیمایی گفت: با وجود مشکلات موجود در صنعت هوانوردی، در ماه های آینده اخبار خوبی از صنعت هواپیمایی خواهیم داشت که سهم مهمی از خدمت به ملت ایران در صنعت هوانوردی کشور محقق خواهد شد.