تور کیش از گرگان
تور کیش از گرگان

 

کیش، یکی از زیباترین جزایر ایران در قلب خلیج فارس است که جذابیت خیره‌کننده آن، سالانه میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی را به سمت خودش می‌کشاند. در تور کیش، می‌توانید متفاوت‌ترین تفریحات را تجربه کنید و در زیبایی دریا و ساحل این جزیره غرق شوید! این جزیره پرطرفدار، دیدنی‌های زیادی را درون خودش جای داده که با تماشای آن‌ها، گوشه‌ای از تاریخ ورق می‌خورد. در کنار کشتی یونانی می‌توانید غروب بی‌نظیر خورشید را تماشا کنید و در شهر باستانی حریره، پر از حال‌و‌هوای قدیم شوید. اگر به کیش سفر کردید، حتما غذاهای محلی مثل مضروبه و مرگوگ را نوش جان کنید و از طعم بی‌نظیرشان لذت ببرید. رستوران‌ها، هتل‌های لوکس، ترکیب ساحل و دریا و طلوع و غروب خورشید، تصویر متفاوتی از این جزیره را پیش رویتان نمایان می‌‌کند که به یکی از بهترین سفرهای زندگیتان تبدیل شود.

آژانس مسافرتی کمیل گلستان پارس مجری تور کیش از گرگان و ارائه دهنده پرواز گرگان کیش گرگان می باشد.

تور کیش از گرگان
تور کیش از گرگان

چند نکته برای سفر با تور ارزان کیش

  • برای سفر به این جزیره، حتما از لباس‌های رنگ روشن، نخی و خنک استفاده کنید. چرا که هم جای کمتری را در چمدان اشغال می‌کنند و هم برای آب‌و‌هوای این جزیره مناسب‌تر هستند
    کرم ضدآفتاب را به هیچ وجه فراموش نکنید!
  • اگر طرفدار شنا در دریا هستید، حتما مایو و لباس مخصوص شنا را با خود بردارید تا در قسمت‌های مخصوص شنای بانوان و آقایان، از این تفریح آبی لذت ببرید.
  • مردم کیش بسیار مهربان و خونگرم هستند . بنابراین در برخورد با آن‌ها، در نهایت احترام و صمیمت ظاهر شوید.
  • اگر قصد دارید در فصل تابستان به کیش بروید ، چندان اشتباه نکرده‌اید. چرا که در این فصل، هم جزیره خلوت‌تر است و هم قیمت‌ها کمی پایین‌تر است. علاوه‌بر آن، در تمامی مراکز خرید و تفریحی آن، کولرهای گازی وجود دارد که گرمای هوا را از یادتان می‌برد.
  • به خاطر داشته باشید که در هنگام بازدید از اماکن تاریخی، همانند یک گردشگر حرفه‌ای عمل کنید و از آسیب به این مکان‌ها بپرهیزید.

 

تور کیش از گرگان
تور کیش از گرگان

در تور کیش از گرگان حتما این کارها را انجام دهید

ورزش‌ها و تفریحات آبی جذاب‌ترین بخش سفر به جزیره کیش هستند. اگر این ورزش‌ها را دوست دارید، ما به شما شاتل، اسکوتر زیر دریایی، غواصی در دریا و پاراسل را پیشنهاد می‌کنیم. چراکه هر کدام تجربه‌ای خاص و ماندگار هستند.

اگر به کیش سفر می‌کنید، حتما این سه غذا را امتحان کنید:

سمک مشوی: یک نوع ماهی جنوبی سرخ‌شده و بسیار خوش‌طعم است که مردم محلی کیش، آن را به روش‌های گوناگونی طبخ می‌کنند.
مضروبه: نوعی غذا که در آن ماهی به همراه سبزیجات تازه و معطر و البته سیر تهیه می‌شود و جذابیت خاصی دارد.
مرگوگ (مرقوق): خورشت مخصوصی که مردم محلی کیش آن را درست می‌کنند و طعم بی‌نظیری دارد.

اگر از دور زدن در خلیج فارس لذت می‌برید، کشتی تفریحی گزینه بسیار مناسبی برای این کار است. علاوه‌بر اینکه در کشتی‌های تفریحی، اوقات جذابی را سپری می‌کنید و از برنامه‌های خاص آن لذت می‌برید، تجربه خاصی نیز از دور زدن در دریا به دست می‌آورید.

تور کیش از تهران می‌تواند از جمله سفرهای به یادماندنی و خاص شما باشد. بنابراین برای سفر به این جزیره متفاوت عجله کنید.

تور کیش از گرگان
تور کیش از گرگان

جهت اطلاع از تورهای کیش و خرید بلیط گرگان کیش و بلعکس با ما در ارتباط باشید :

آدرس : گلستان – گرگان – نبش عدالت 21

خط ویژه : 3151 – 017