شرایط دریافت وام 500 میلیون تومانی بانک گردشگری

تصویر پیدا نشد

بانک گردشگری خدمت جدیدی به نام طرح تسهیلاتی «شش در چهار» را به منظور تکمیل سبد خدماتی و افزایش رضایت مندی مشتریان خود تدارک دیده است.

به گزارش کاماپرس، بانک گردشگری در صورت داشتن بودجه کافی و طبق قوانین و مقررات سیستم بانکی، تسهیلاتی را تحت عنوان طرح شش در چهار به مشتریان خود می‌پردازد. متقاضیان این تسهیلات باید در بانک گردشگری سپرده بلندمدت یکساله را افتتاح کنند.

مشتریان با افتتاح سپرده یک ساله از تسهیلات با نرخ 4 درصد برخوردار می‌شوند. حداکثر میزان این تسهیلات 500 میلیون تومان اعلام شده و سقف مدت زمان بازپرداخت آن هم 60 ماه است. البته تعداد اقساط این طرح تسهیلاتی براساس میزان سپرده و خواب آن تعیین می‌شود.

این تسهیلات در قالب عقد مرابحه برای تامین نیازهای مالی یا جعاله به منظور تعمیر مسکن شخصی به متقاضیان اعطا می‌شود. ضمانت اصلی برای پرداخت این وام، سپرده متقاضی است. به این معنی که وام گیرنده تا پایان تسویه اقساط وام، امکان بهره برداری از سپرده خود را ندارد و سپرده تا اتمام بازپرداخت در رهن بانک باقی می‌ماند. در ضمن به اصل سپرده هم تا پایان پرداخت اقساط، 6 درصد سود تعلق می‌گیرد.

افرادی که خواهان دریافت این نوع تسهیلات هستند نباید هیچ گونه بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند. به علاوه بانک گردشگری مطابق قوانین و مقررات سیستم بانکی، مدارک و مستندات موردنیاز را برای ارائه این نوع تسهیلات از متقاضیان دریافت خواهد کرد.

در صورتی که بانک به یکی از متقاضیان حداکثر مبلغ وام را با سود 4 درصد اعطا کند و دوره بازپرداخت را هم برای آن‌ها 60 ماه تعیین کرده باشد، مبلغ هر قسط 9 میلیون و 208 هزار و 261 تومان خواهد بود