عکس‌های رویایی از روستایی در ماچو پیچوی پرو

تصویر پیدا نشد

به دلیل داشتن پنجره‌هایی که کاملا قرار گرفته‌اند تا پرتوهای خورشید را با الگوهای پیچیده به درون خود راه دهند، شهرت دارد. جدا از بخش باستان شناسی، منظره پانوراما از قله هواینا منظره خیره کننده‌ای است که هرگز نمی‌توانید فراموش کنید.
عکس‌های رویایی از روستایی در ماچو پیچوی پرو

به گزارش سلام نو، ویرانه‌های کشف شده ماچو پیچو همچنان مورخان، باستان‌شناسان و علاقه‌مندان به تاریخ را شگفت‌زده می‌کند. معمایی از هدف واقعی آن مکان را احاطه کرده است و مورخان تا به امروز به بحث در مورد این موضوع ادامه می‌دهند. معبد خورشید که در خود ویرانه‌ها قرار دارد، به دلیل داشتن پنجره‌هایی که کاملا قرار گرفته‌اند تا پرتوهای خورشید را با الگوهای پیچیده به درون خود راه دهند، شهرت دارد. جدا از بخش باستان شناسی، منظره پانوراما از قله هواینا منظره خیره کننده‌ای است که هرگز نمی‌توانید فراموش کنید. جویندگان ماجراجویی همچنین می‌توانند در مسیرهای زیبای اینکا که صادقانه‌ترین تجربه میراث اینکای پرو را ارائه می‌کنند، قدم بزنند. ماچوپیچو در طول سال مملو از جمعیت است، اما زمانی که خودتان آن را تجربه کنید، نمی‌توانید به راحتی آنجا را ترک کنید.

ویرانه‌های شگفت‌انگیز ماچو پیچو یکی از بهترین نمایش‌ها و جاذبه‌های پرو است. نمی‌توان انکار کرد که این مجموعه که توسط قله‌ها و کوه‌ها احاطه شده است، یکی از باورنکردنی‌ترین مناظری است که باید از آن دیدن کرد. بیهوده به عنوان یکی از عجایب هفتگانه دنیای مدرن طبقه بندی نشده است. ما می‌دانیم که کلمات و عکس‌ها همیشه نمی‌توانند این مکان ماورایی را توصیف کنند. هر گردشگر حرفه‌ای یا آماتور همیشه دوست داشته پا به ماچو پیچو معروف بگذارد. اگر می‌خواهید از ماچوپیچو بازدید کنید، این مجموعه در تمام طول سال در دسترس است . اما باید در نظر داشت که آب و هوای آن به دو فصل بسیار مشخص تقسیم می‌شود که معمولا با فصول گردشگری منطبق است. به عنوان مثال، از اکتبر تا آوریل، فصل بارانی این منطقه است و معمولا با فصل کم توریستی همزمان است. در حالی که فصل خشک از ماه می تا سپتامبر ادامه دارد و این مصادف با اوج گردشگری است. به خاطر داشته باشید که آب و هوای پرو بسیار غیرقابل پیش بینی است، بنابراین بهترین زمان برای رفتن به ماچوپیچو بستگی زیادی به سلیقه و شرایط شما دارد.