معاون استاندار: گردشگری ظرفیت مهمی در ایجاد اشتغال و توسعه استان تهران است

تصویر پیدا نشد

معاون اقتصادی‌ استاندار تهران با اشاره به لزوم توجه به پروژه‌های میراث فرهنگی و گردشگری گفت: گردشگری ظرفیت مهمی در ایجاد اشتغال و توسعه استان تهران است.
خبرگزاری میزان – بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت‌اله عسگری در حاشیه بازدید از پروژه کاروانسرای میراث رشیدیه در شهر تهران اظهار داشت: یکی از بخش‌های مهم اقتصادی که نقش مهمی در ایجاد اشتغال و توسعه گردشگری استان تهران دارد پروژه‌های میراث فرهنگی و گردشگری است که متاسفانه این بخش مغفول مانده است.

وی در ادامه به توجه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل به این بخش مهم اقتصادی تاکید کرد و افزود: از اولویت‌های مهم اقتصادی استان تکمیل پروژه‌های سرمایه گذاری نیمه تمام است و در این راستا می‌طلبد بانک‌های عامل نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

معاون اقتصادی استاندار تهران در عنوان کرد: فاز اول این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد و سرمایه گذاری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی حدود ۳۵۰ نفر از پروژه‌های مهم نیمه تمام در حوزه گردشگری است و بانک عامل مکلف به تامین منابع مالی مورد نیاز این پروژه می‌باشد که امیدواریم در آینده نزدیک با تصمیماتی که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اتخاذ خواهد گردید مشکل این پروژه مرتفع و تا پایان سال به بهره برداری برسد.