چند تفریح درجه یک در برج میلاد

چند تفریح درجه یک در برج میلاد
برج میلاد جاذبه‌های تفریحی مهیجی دارد از این رو با ما همراه باشید و درباره چند تفریح درجه یک در برج میلاد بیشتر بدانید.

سلام نو _ سرویس گردشگری: در مجموعه برج میلاد تهران بخش‌های تفریحی و گردشگری متفاوتی تعبیه شده است که تعدادی از آن‌ها در بالای برج و بخشی دیگر در محوطه اطراف آن قرار گرفته‌اند. در ادامه به تعدادی از تفریحات جذاب و درجه یک در برج میلاد می‌پردازیم.

سکوی دید باز برج میلاد

بخش بیرون‌زده در نمای برج، در واقع تراس بزرگی به وسعت ۳۰۰۰ متر است که در ارتفاع ۲۸۰ متری از سطح زمین قرار دارد. سکوی دید باز در طبقه هفتم قرار دارد و نمایی ۳۶۰ درجه از پایتخت را پیش روی شما قرار می‌دهد. با رفتن به این قسمت می‌توانید از طریق دوربین‌های موجود، تمام شهر را رصد کنید و لذت تماشای تهران از ارتفاعات را تجربه کنید.

در بخش سرپوشیده طبقه هفتم هم امکان استفاده از خدمات کافه‌تریا، تماشای ماکت برج‌های مخابراتی جهان وجود دارد. همچنین شهر فرنگ موجود در این بخش شما را به تهران قدیم می‌برد و لحظات خاطره‌انگیزی را برای‌تان زنده می‌کند.

سینما گیم برج میلاد

سینما گیم برج میلاد امکانی را فراهم می‌کند تا در واقعیت با دنیایی تخیلی و هیجان‌آور همراه شوید. این بخش دارای دو سالن سینمای ۶ و ۷ بعدی است.

چند تفریح درجه یک در برج میلاد

مجموعه سینما گیم حین پخش فیلم‌های ترسناک و هیجان‌آور با استفاده از سیستم صوتی سه‌بعدی، حرکت سریع و پرشتاب صندلی‌ها، افکت‌های صاعقه، زلزله، باد و طوفان سعی در خلق هرچه بیشتر لحظات نفس‌گیر دارد. به هر فرد هم یک تفنگ لیزری اختصاص داده می‌شود که به‌وسیله آن می‌توان زامبی‌ها را از بین ببرد و امتیاز بیشتری به دست آورد. سینما گیم تفریح مفرح و جذابی به شمار می‌رود ولی برای خانم‌های باردار و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و فشارخون توصیه نمی‌شود.

 

شهربازی برج میلاد یکی از جدیدترین بخش‌های تفریحی برج است که کار ساخت آن در آذرماه ۱۳۹۹ کلید خورد و در شهریورماه ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید. در اینجا برای رفاه حال بازدیدکنندگان، کافه و رستوران و انواع غرفه‌های غذایی در نظر گرفته شده است.

در این شهربازی می‌توانید از بازی‌های جذابی مانند ترن شارک، فریزبی کودک، آبشار توپ، یوفو، قطار کودک، تاب دلقک، ماشین برقی، تاب اسکای و مری گراند مادگاسکار را لذت ببرید.

چند تفریح درجه یک در برج میلاد

بازی‌های کامپیوتری، بولینگ، بیلیارد، فوتبال‌دستی و ایرهاکی سایر بخش‌های شهربازی را تشکیل می‌دهند. چرخ‌وفلک شهربازی را حتما امتحان کنید؛ به‌خصوص که از این طریق می‌توانید چشم‌انداز اطراف برج و شهر تهران را به نظاره بنشینید.

 

اتاق فرار انیگما همان‌جایی است که عاشقان معما و افراد ماجراجو با حضور در آن بهترین لحظات را تجربه می‌کنند. این بازی فیزیکی در ژانرهای دلهره‌آور و ترسناک، معمایی و هیجانی طراحی‌شده است؛ در اتاق‌های‌ فرار این بازی گروه‌های ۴ تا ۶ نفره حبس می‌شوند. این افراد یک ساعت فرصت دارند تا با حل‌کردن معماها و پیداکردن سرنخ از این بازی خارج شوند. در این بخش سناریوهای مختلفی ازجمله قتل مرموز، کلبه وحشت و مجسمه گمشده با داستان‌های رازآلود و مهیج وجود دارند. بازیکنان باید با به‌کارانداختن شم کارآگاهی و خلاقیت خود، راه‌حلی منطقی برای هر راز پیدا کنند.

تفریحات مهیج و فراموش نشدنی برج میلاد

قطعا کسانی که عاشق هیجان هستند و ترسی از ارتفاع ندارند، از مجموعه اسکای پارک جی مکس لذت خواهند برد.

چند تفریح درجه یک در برج میلاد

این مجموعه که از چندین سرگرمی مهیج مانند بانجی جامپینگ، تاب، پیاده‌روی در آسمان، پرواز در آسمان و باکس شیشه‌ای تشکیل می‌شود، در ارتفاع ۲۸۰ متری ساخته شده است. تمامی تجهیزات اسکای پارک جی مکس از استانداردهای لازم برخوردار هستند و می‌توانند تا هشت برابر ظرفیت وزن خود را تحمل کنند.

 

 

بانجی جامپینگ برج میلاد در سال ۱۴۰۰ آغاز به کار کرد و از آنجا که ۲۸۰ متر ارتفاع دارد، بلندترین سکوی پرش دنیا به حساب می‌آید. برای پرش از چنین ارتفاعی باید از نظر قلبی و عصبی سلامت باشید و دیسک کمر، پلاتین در قوزک پا و فشار خون بالا نداشته باشید.

پرواز در آسمان

پرواز در آسمان در ارتفاع ۲۸۰ متری انجام می‌شود و حس معلق‌بودن در آسمان را برایتان تداعی می‌کند. در این تفریح ابتدا آویزان می‌شوید و سپس حدود ۴۰ متر به‌سمت پایین حرکت می‌کنید.

تاب

تاب بسیار مهیجی در ارتفاع ۲۸۲ متری قرار دارد که به‌عنوان مرتفع‌ترین تاب دنیا محسوب می‌شود و در نتیجه برای استفاده از آن باید شجاعت زیادی داشته باشید.

چند تفریح درجه یک در برج میلاد

سکوی پیاده‌ روی

یکی دیگر از تفریحات جدیدی که امکان تجربه آن در برج میلاد وجود دارد، پیاده‌روی در ارتفاع ۲۸۰ متری است که شاید کمی دور از واقعیت به نظر برسد. سکویی به طول ۳۲ متر در بخشی از گنبد برج تعبیه شده است که علاقه‌مندان می‌توانند پیاده‌روی متفاوت و مملو از هیجانی داشته باشند. با وجودی که کلیه وسایل ایمنی در اختیارتان قرار می‌گیرد؛ هیچ دیوار یا حصاری بین شما و فضای بیرونی تعبیه نشده است.

باکس شیشه‌ای

باکس یا اتاقک شیشه‌ای گزینه دیگر پیش روی شما است تا شجاعت خود را به بوته آزمایش بگذارید. برای تجربه این سرگرمی باید در اتاقکی با دیوارهای شیشه‌ای بایستید که به‌راحتی می‌توانید زیر پای خود را ببینید.