در سفر به اسپانیا از کدام شهرها دیدن کنیم؟

در سفر به اسپانیا از کدام شهرها دیدن کنیم؟

کلانشهرهای پویا، مناظر خیره کننده و جاذبه های دیدنی فراوان اسپانیا را در رتبه دوم پرطرفدارترین مقصد تور اروپا قرار داده است. با وجود شهرها و مناطق بسیاری که هر کدام دیدنی های مشهور خود را دارند، تصمیم‌گیری در مورد اینکه در سفر به اسپانیا از کدام شهرها دیدن کنیم؟ را سخت کرده است.

به گزارش منیبان، کلانشهرهای پویا، مناظر خیره کننده و جاذبه های دیدنی فراوان اسپانیا را در رتبه دوم پرطرفدارترین مقصد تور اروپا قرار داده است. با وجود شهرها و مناطق بسیاری که هر کدام دیدنی های مشهور خود را دارند، تصمیم‌گیری در مورد اینکه در سفر به اسپانیا از کدام شهرها دیدن کنیم؟ را سخت کرده است. برای انتخاب مطلوب ترین مقاصد در سفر به اسپانیا باید موارد مختلفی از جمله فرهنگ مناطق، آب و هوا و نظر کارشناسان را در نظر گرفت تا مکان‌ های پر بازدید و جذاب را در سفر به اسپانیا انتخاب کرد.

عده ای برای سفر به این کشور تور جزایر قناری، تور مادرید و یا سایر شهرهای اسپانیا را انتخاب می کنند که هر کدام از آنها بستگی به سلایق و علاقه مندی های شما دارد. در ادامه با توجه به امکانات، جاذبه های دیدنی و گردشگری، نظرات توریستان و کارشناسان لیستی از شهرهای زیبا برای سفر به اسپانیا را به شما ارائه می دهیم، با ما در ادامه همراه باشید.

سویل

این شهر زیبای اندلسی مملو از جذابیت های رمانتیک است. در طول روز، کافه‌هایی در فضای باز در کنار خیابان‌های سنگ‌فرش و کالسکه‌ های اسب‌کشی که در میدان‌های پاستلی رنگ می‌چرخند را خواهید دید. هنگامی که شب فرا می رسد، غرق در شادی و سرور خواهید شد. سویل جایی است که باید به خودتان اجازه دهید در آن گم شوید از انرژی فوق العاده آن بهرمند گردید.

مادرید

از بین تمام شهرهای اسپانیا، مادرید شهری است که می داند چگونه لحظات زیبایی را به مسافران تور اروپا هدیه دهد. شهرت این شهر برای مهمان نوازی آن است، اما این تمام چیزی نیست که پایتخت اسپانیا برای آن تلاش کرده است. مادرید مملو از محله‌های متنوع و پرجنب‌وجوش، به‌علاوه پارک‌های خیره‌کننده، مراکز خرید فوق العاده و برخی از مؤسسات هنری در اروپا، از جمله موزه مشهور جهانی پرادو و موزه ملی تیسن-بورنمیسا است. اگر برای سفر به اسپانیا تور مادرید را انتخاب کنید تقریبا به هرآنچه که از یک مسافرت ایده آل انتظار دارید خواهید رسید.

گرانادا

نفوذ عرب ها در گرانادا این مقصد را از بقیه اسپانیا متفاوت می کند. گرانادا به‌خاطر تاریخ خود به‌عنوان بخشی از امپراتوری مورها، خانه‌های تاپاس و مکان‌های فلامنکو است که کافه‌های چای مراکشی و حمام‌های عربی را در خود جای داده است. این تلاقی به شما امکان می دهد دو فرهنگ را به طور همزمان تجربه کنید و باید زمانی را برای تماشای گنجینه های نفس گیر محلی، از جمله پارک ملی الحمرا و سیرا نوادا اختصاص دهید.

مایورکا

مایورکا به راحتی یکی از دارایی های اسپانیا است. این جزیره رویایی دارای سواحل زیبا، شهرهای کوچک زیبا و تفریحات در فضای باز است که گردشگران را به صورت دسته جمعی جذب می کند. هنگامی که با تور اسپانیا به مایورکا سفر کنید شما می توانید در آب‌های آبی شفاف Playa de Muro و Cala Llombards نهایت لذت ببرید، سپس سوار ماشین های آفرود شوید و از کوه‌های خیره‌کننده‌ای ترامونتانا، که جز میراث جهانی یونسکو هستند، بالا پایین بروید. اگر برای سفر به اسپانیا جزیره ی مایورکا را انتخاب کردید، حتما گوشه ای از تایم استراحت خود را صرف قدم زدن در خیابان های دوست داشتنی شهر قدیمی آلکودیا و کنار آب کنید و از کلیسای جامع الهام بخش پالما دیدن کنید.

جزایر قناری

اگر جزایر قناری اسپانیا را با یک بهشت ​​گرمسیری مقایسه کنید حق با شماست. هر هفت جزیره در این مجمع الجزایر که در اقیانوس اطلس شمالی در سواحل جنوب غربی مراکش واقع شده است، نوارهای اعجاب انگیز خط ساحلی را به نمایش می‌گذارد که به آب‌های آبی می‌پیچد. موج سواری، قایق سواری ، غواصی و حمام آفتاب همگی از تفریحات فوق العاده ای است که در تور جزایر قناری اسپانیا به آنها دست خواهید یافت. سواحل مختلف می روند جزایر قناری شما را با امواج خروشان دریا، دنیای پر جنب و جوش زیر آب و شن های نرم و لذت بخش آشنا خواهد کرد. اگر از جزایر گران کاناریا، تنریف و لانزاروته دیدن می کنید – استراحتگاه های مجللی را خواهید یافت. این اقامتگاه‌های لوکس دارای رستوران‌های لذیذ، زمین‌های گلف گسترده و دسترسی عالی به ساحل هستند.

علاوه بر سواحل و استراحتگاه‌های شیک و مجلل در جزایر قناری پارک های سرسبز و دوست داشتنی هم وجود دارد. پارک ملی دل تید در جزیره تنریف یکی از آنهاست که شامل سومین آتشفشان معروف جهان است و بازدیدکنندگان می توانند در آن پیاده روی کنند. لانزاروته پارک ملی تیمانفایا را در خود جای داده است، جایی که مسافران می‌توانند با شتر سواری تجربه ی جدید را در دل جزایر قناری بدست آورید. ترکیبی از سواحل زیبا، اقامتگاه های مجلل و پارک های طبیعی در آب و هوای فوق العاده، بهشتی بروی زمین است که در تور جزایر قناری می توانید آنها را کشف کنید.

بیلبائو

اگرچه این شهر در شمال اسپانیا بیشتر به دلیل قرار گرفتن گوگنهایم شناخته شده است، اما در بیلبائو چیزهای بیشتری نسبت به موزه مشهور آن وجود دارد. بیلبائو در وسط یک دره زیبا قرار دارد و مناظری باورنکردنی از شهر و تپه‌های آن را ارائه می‌دهد. شما می توانید از Casco Viejo (شهر باستانی) تا پینتکسوهای لذیذ دیدن کنید و برای کاوش در پارک Etxebarria، مکانی که برخی از مناظر بیلبائو را در آن کشف خواهید کرد. هیچ گشت و گذاری بدون بازدید از شهرت جهانی گوگنهایم و سایر موسسات فرهنگی محلی، مانند موزه هنرهای بیلبائو، کامل نخواهد بود.

ایبیزا

این جزیره اسپانیایی در سراسر جهان به خاطر شب زنده داری اش شناخته شده است، به طوری که مردم اغلب می گویند که باید در فصل تابستان حتما از آن دیدن کنید. علاوه بر این حال، جاذبه های طبیعی ایبیزا است. سواحل اینجا به قدری شفاف هستند که ماسه های کف اقیانوس را به خوبی مشاهده کنید. به علاوه، جذابیت تاریخی موجود در دالت ویلا، شهر قدیمی ایبیزا که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد، مطمئناً شما را شگفت زده خواهد کرد

والنسیا

والنسیا برای ارائه همزمان دو سبک قدیمی و جدید شهری در سفر به اسپانیا معروف است. معماری کلاسیک را در کلیسای جامع والنسیا و میدان آیونتامینتو خواهید دید و مکان‌های مدرنی مانند شهر هنرها و علوم و موسسه هنر مدرن والنسیا را کشف خواهید کرد. بعد از اینکه شهر را گشتید، می توانید کمی هوای تازه در پارک طبیعی آلبوفرا تنفس کنید یا در سواحل اطراف استراحت کنید.

کوردوبا

شهر قدیمی کوردوبا همچون رویای اسپانیایی است. خیابان‌ های پرپیچ‌ و خم و سنگ‌ فرش‌ شده آن مملو از مسافرخانه‌ ها، مغازه‌ ها، رستوران‌ ها و خانه‌ های سفیدکاری‌ شده است. بالکن‌ های فرفورژه، گلدان‌ های آبی روشن و طاق‌نماهای نقاشی‌شده مناظری هستند که در کوردوبا زیاد خواهید دید. کوردوبا در فصل بهار، زمانی که پاسیوهایی که این ساختمان‌ها را به هم متصل می‌کنند پر از گل می‌شوند، رمانتیک‌تر می‌شود. اما اگر در بهار نتوانستید به آن برسید، نگران نباشید: بدون شک از تمام مکان‌های تاریخی معروف شهر مانند مسجد-کلیسای جامع کوردوبا و قلعه پادشاهان مسیحی لذت خواهید برد.

سن سباستین

سن سباستین در امتداد سواحل شمالی اسپانیا واقع شده است و یکی از دست کم گرفته شده ترین مقاصد سفر به اسپانیا است. سن سباستین مکانیست که بیشتر اسپانیایی ها عظمت آن را درک می‌کنند و هر تابستان به دلیل سواحل خیره‌کننده، کوه‌های مناسب برای کوهنورد و رستوران های بی‌نظیرش به آنجا می روند. برای یک تجربه کم نظیر به مسافران پیشنهاد می کنند از پینتکسو در مرکز شهر حتما دیدن کنند.

آلیکانته

آلیکانته یک مقصد عالی برای کسانی است که می خواهند در کنار شلوغی زندگی و مدرنیته شهری، سواحل زیبا را نیز درک کنند. برای شروع گشت و گذار را Playa de San Juan که محبوب ترین ساحل آلیکانته است را انتخاب کنید. در حالی که این شهر دارای جاذبه‌های فرهنگی مانند موزه باستان شناسی تحسین شده آلیکانته است، دلیل اصلی بازدید از آلیکانته استراحت و شادی است. بنابراین، خورشید را روی پوست، شن و ماسه بین انگشتان پا، ماهی کبابی در بشقاب، سنگریا در دست، موسیقی زنده در گوش و قلعه قرون وسطایی، کلیسای جامع رنسانس یا فواره مدرن را در مقابل چشمان خود تصور کنید.